Mening Zwollenaren verdeeld over komst Starbucks

Door: Nüel Weinchard

Zwolle -De meningen in Zwolle zijn verdeeld over de komst van de nieuwe Starbucks. Aanstaande vrijdag komt er naast het treinstation van Zwolle een nieuwe Starbucks.

In hartje Zwolle gaven verscheidene Zwollenaren hun opinie. Wat vind jij van de komst van een nieuwe Starbucks in Zwolle?, vroeg ik aan hen. Het bleek dat een bewoner helemaal niet zat te wachten op de luxe koffie van de Starbucks: “Ik doe niet mee aan de Starbucks hype. Ik vind het zo’n onzin, doe mij maar gewoon lekker normale koffie van de Zwolse kiosk”, zei de bewoner.

Een student uit Zwolle had een iets meer neutrale mening naar de Starbucks toe: “Ik heb nog nooit bij Starbucks koffie gedronken. Nu de Starbucks in Zwolle te vinden is, zal ik het echter wel gaan proberen”, zei de student. Tot slot viel er ook een positieve mening te noteren van een Zwollenaar: “Ik vind Starbucks echt fantastisch. Ik ben daarom ook erg blij met de komst van de nieuwe Starbucks. Zij kunnen mij dus regelmatig verwachten in het nieuwe filiaal”.

Update: Bekijk de volgende video van RTV-Zwolle, zij waren erbij toen de Starbucks in Zwolle openging. 

Leave a Reply

