Suggesties

Beste Nederlands’ bloggers,

Zoals jullie weten schrijf ik regelmatig over van alles, ik heb enkele maanden geleden een stukje geschreven over de Sinterklaas kwestie en heb destijds veel positieve feedback ontvangen van vele. Ik heb een scherpe mening en blijf graag up to date, daarnaast houd ik natuurlijk van schrijven en op die manier mijn gevoelens/meningen te kunnen uiten. Mijn vraag is dan ook, welke actuele kwesties/ zaken en overige zaken boeien jullie in een blog?

Ik wil graag wat inspiratie opdoen en ik hoop dat Nederlands’ bloggers mij daarbij kunnen helpen. Op mijn persoonlijke Facebook page heb ik de Wilders kwestie aangeraden gekregen en daarnaast een vrij onbekend onderwerp die ik bewaar voor de zomer (Stay tuned). Dus bij deze wil ik jullie vragen in een comment een suggestie te doen en natuurlijk ook waarom je graag een blog over het desbetreffende onderwerp wilt zien. Ik hoop veel reacties te mogen begroeten.

Nederlands’ bloggers een fijne avond toegewenst, het is inmiddels 03:24 en tijd om te gaan slapen.

Met vriendelijke groet,

Nuel Weinchard

5 thoughts on “Suggesties

  1. Je kunt bloggen om mensen te informeren of te vermaken. Of je kunt bloggen om je gevoel of je mening te delen. De beste onderwerpen zijn je eigen interesses en passies, want dan combineer je schrijftalent met bevlogenheid.

  2. Op mijn blog maak ik me druk over de Oeigoeren, beschrijf ik een kat die opgesloten zat in mn schuur en post ik reisverslagen. Van alles wat maar wel zaken die mij bezighouden. Ik denk dat dat wel belangrijk is om je lezers te interesseren

Leave a Reply

