Gedachtes.

Ik wil zoveel opschrijven maar ik realiseer me niet dat het me eigenlijk niks moet doen. Waarom baal ik om allang gemaakte keuzes? Het pad dat ik voor ogen heb vereist ijskoude emoties en geen spijt. Enkel is het feit dat ik een mens ben en blijf, maar de twijfel slaat te regelmatig toe. Ik weet niet eens hoe, of waarom bepaalde keuzes gemaakt worden. De juiste dame, de juiste uitspraak of een slechte zonde. Het is zonde, maar het is niet anders. Ik moet me over deze twijfel heen zetten, het moet veranderen. Het is genoeg geweest, die negativiteit blijft kleven. Zo kan ik niet leven, al is het maar voor even. Door te schrijven kan ik mijn emoties kwijt, vaarwel spijt.

Leave a Reply

