Prioriteiten

Dat is een lange tijd geleden dat ik hier actief was. De afgelopen periode, ik denk zo een 1 tot 2, tot maximaal 3 maanden was ik erg druk. In mijn tweede schooljaar moesten enkele examens gemaakt worden, die ik helaas niet heb gehaald toentertijd. In de afgelopen maanden waren de belangrijke herkansingen daarvoor, en werden er daarnaast nieuwe examens gegeven en een zeer grote opdracht die moest leiden tot toestemming voor het doen van praktijkexamen. 

Met Gods wil heb ik op één na alle examens behaald, en zit ik momenteel in mijn laatste stage periode van de opleiding Marketing-Communicatie. Op weg naar succes noem ik het, mijn volgende studie zal Journalistiek worden. Het is enkel zaak om mijn huidige stageperiode succesvol af te ronden, en dat ene tentamen succesvol af te sluiten. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat dit me zal lukken.

Los van school ben ik ook aan het denken aan de toekomst, ik schrijf m’n eigen stukjes over een van mijn favoriete clubs FC Barcelona en andere voetbalgerelateerde zaken, ik heb deze blog waar ik af en toe mijn ei kwijt kan en ik probeer mijzelf bij te scholen waar dat kan. Graag zou ik in de toekomst een reizende journalist willen zijn, op dit moment denk ik voornamelijk aan sport journalistiek, maar in de toekomst zou dit kunnen veranderen. Ik ben immers van plan een studie te gaan volgen, en bij die studie zal ik echt niet alleen maar sport gerelateerde zaken schrijven. Immers is elke ervaring welkom als het gaat om dit vakgebied.

Maar dat was genoeg speculeren en fantaseren, voor nu is het zaak om mijn stage periode succesvol af te sluiten, en dat ene tentamen te behalen. Nu een weekje rust en mijn verjaardag vieren, om dan volgende week weer keihard te knallen op stage. Adios!

Leave a Reply

