Gewoon zomaar.

Daar ben ik weer, ik had weer zin om wat te schrijven. Een week verder na de open dagen in Utrecht en Zwolle ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn toekomst in de journalistiek ligt. Schrijven, spreken, lezen en luisteren beheers ik dusdanig goed in meerdere talen dat ik hier gewoon van moet profiteren. Wellicht dat ik ooit nog een cursus of studie rechten kan gaan doen, het is erg interessant.

Nu is het dus zaak om te slagen aan het ROC van Gooi en Vechtstreek te Hilversum, ik loop op schema met enkel goede cijfers en twee examen Spaans die zijn afgerond. Echter komt het belangrijkste steeds dichterbij, een marketingplan geheel zelf schrijven en vervolgens presenteren door middel van een powerpoint. Het klinkt makkelijk, maar het is oh zo moeilijk. Dit is het enige wat me nog kan belemmeren om mijn diploma te behalen. Ik heb een prachtige stage gevonden bij de Meester in Almere, mijn zusje was daar actief en stopt op het moment dat ik weer stage moet lopen. Ideaal scenario dus!

Een baantje zou ik nu erg waarderen aangezien ik al geruime tijd weg ben bij Primark. De rust was heerlijk, maar geld moet rollen hé! We’ll see what time has in mind for me, voor nu ben ik vrolijk en ga ik door met leven.

Groet Nuel

Leave a Reply

