Willekeurig

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat schreef maar de tijd is rijp.
Afgelopen tijd heel wat meegemaakt, op sportief gebied, op sociaal vlak, in mijn studie, enkele positief, sommige ook ernstig negatief.
Inmiddels ben ik gaan twijfelen aan de liefde, i know het klinkt vreemd maar uit persoonlijke ervaringen zie ik t gewoon niet meer zo rooskleurig in.
Het lijkt alsof de meisjes tegenwoordig steeds gekker worden, ze houden zichzelf voor de gek, ze klagen altijd over een relatie die ze willen hebben met een goodguy die niet vreemd zal gaan maar wanneer je ” aardig ” bent kan je ze niet aan.
Wanneer hun hart dan minstens 5 maal is gebroken keren ze terug bij die zogeheten ”
Goodguy “, they just lying to their selves..
Voorheen was ik ook zo een goodguy die t gewoon normaal vond om mensen te steunen, nu weet ik wel beter, het wekt alleen irritatie op doordat door hun gelieg tegen zichzelf andere gozers daar de dupe van worden.
Voor nu focus ik me gewoon op school en voetbal wat me lekker nooit zal verlaten.
We’ll see if love can reach me again.
Peace out,

Nuel

Leave a Reply

