Extreme drukte

Goedeavond dames en heren,

Mijn eerste blogje sinds een paar weken, wat een extreme drukte, werk, stage, school en mijn persoonlijke interesses hielden mij even compleet in de tang de afgelopen dagen.
Een hele mooie stage periode die is afgerond na 7 8 maanden, het ging gepaard met up and downs maar het was echt een tijd die k zal koesteren en niet snel zal vergeten.
Inmiddels is er al een lesweek voorbij, hierin heb ik alle beruchte docenten weer gezien, ook nieuwe ontmoet en is het ook weer wennen aan de school methodes, het huiswerk, verplichtingen etcetera.
Verder moet er ook geld verdiend worden, dat gebeurt bij Primark waar ik nu al een tijdje werk, het begint steeds meer een vaste routine te worden en ik doe het werk graag, heel mooi dat ik nu iets vast lijk te hebben gevonden.
Ten slotte heb ik een interesse genaamd voetbal die ik nooit of te nimmer verwaarloos, als ik niet kan spelen kijk ik wel of lees ik erover, mijn dagelijkse dosis voetbal is er hoe dan ook, ook ben ik sinds kort qua gedachten veranderd met betrekking tot de liefde, meer info zal hopelijk gauw volgen.
Gezien de drukte zal ik pas over enkele dagen / misschien weken iets posten?
In ieder geval een fijne avond dames en heren.

Tot Gauw !

Leave a Reply

