Drukte

Druk, druk, druk.
De afgelopen en komende dagen heb ik het erg druk, veel werken, laatste week van stage na een periode van 8 mooie maanden.
Verder heb ik ook mijn eigen sociale verplichtingen waar ik graag aan voldoe, zoals voetbal natuurlijk, relaxen met vrienden, films / anime lezen en deze blog vullen haha.
Ook ben ik lekker na de kapper geweest, even genoeg van een hanenkam, heb gekozen voor een nette coupe, enkele belangrijke afspraken deze week en ook een evenement met stage zaterdag, mag er dan wel netjes bijlopen nietwaar?
Eigenlijk is het enige wat mist een leuke liefde, maarja time will tell.
Fijne dag nog toegewenst, dames en heren.

Leave a Reply

