Vrolijk

Goedenavond dames en heren,

Had het de afgelopen dagen wel even druk, veel werken en overige andere zaken die me bezighielden, zoals altijd had ik weer veel aan mijn hoofd zitten, maar om even dit te tikken gaat me wel lukken.
De laatste tijd ben ik gek op baby’s, ben onlangs neef/ oom geworden van een superlief klein meisje, mijn allerfavo tante die altijd superlief is geweest heeft eindelijk gekregen wat ze verdient.
Een meisje dat zo klein, lief, mooi en schattig is, de hele familie is supertrots op d’r en geniet gewoon ervan.
Ik zelf vind t maar al te leuk om neef/ oom te spelen en wil d’r eigenlijk zo vaak mogelijk zien, door haar vraag ik me gewoon serieus af hoe t is om vader te zijn .. ( nog niet natuurlijk )
Maar in de toekomst wanneer ik al afgestudeerd ben en succesvol, met hopelijk een leuke vriendin / vrouw, tegen die tijd klinkt een kind wel leuk.
Het blijft toch het meest wonderbaarlijkste wat er is in mijn ogen, voortplanten en opvoeden, schitterend om zo’n ontwikkeling te mogen meemaken en creëren.
Dit moest ik echt even kwijt want het maakt me allemaal zo vrolijk, nu kan ik zometeen lekker gaan slapen want het is inmiddels al bijna kwart over vier.
Fijne avond dames en heren,
Fijn Weekend !

Leave a Reply

