16-1-2013

Goedeavond,

Momenteel ben ik erg geirriteerd, net naar Barcelona gekeken, eerste helft leek alles koek en ei.
Tweede helft was het vreselijk … Sanchez is zo dramatisch dat ik nu gewoon echt geirriteerd ben.
Maarja niks aan te doen, volgende week de return en dan zal Barcelona er moeten staan.

Vandaag was best een rustig dagje, de vaste routine en weer wat wedstrijden gekeken, de sneeuw is nog niet verdwenen dus na buiten gaan was opnieuw geen optie.
Morgen moet ik werken dus dan zal ik wel uit huis moeten, hopelijk schijnt de zon flink en is t niet zo koud als ik moet vertrekken.

De afgelopen dagen ben ik erg moe want ik maak het savonds gewoon te laat, is niet goed maar het is mijn ritme geworden, of films kijken, of fifa spelen tot laat.
Ik vind altijd wel een bezigheid, ik moet er aan gaan werken want over 9 dagen begint school weer ( eindelijk).

Naja deze tekst ging nergens over but i just felt like it, ik ga nu een of misschien zelfs twee films kijken, sowieso Click en wellicht ook Django Unchained.
Jamie Foxx & Leo Di Caprio may suprise me, time to enjoy.

Fijne avond dames en heren !

Leave a Reply

