15-1-2013

Bijna 2 uur snachts en ik heb echt teveel energie.
Vanwege de sneeuw ervoor gekozen om maar lekker binnen te blijven aangezien het buiten zeer extreem koud zal zijn.
De hele dag bezig geweest met stage, het is momenteel lekker druk, 03 feb het volgende evenement en over inmiddels 9 dagen mijn laatste dag van periode 2 bij Live 2 Game.

Verder genoten van een goede wedstrijd, Real Madrid – Valencia 2-0, de Madrilenen speelden onthutsend zwak en de Valencianen vergaten topkansen af te maken en werden ook enkele keren zeer terecht onthouden van het proberen te scoren.
Morgen weer the same routine as every day, en dan in de avond genieten van het mooiste team ooit: FC Barcelona onder Tito Vilanova, de kwartfinale copa del rey 1st leg vs Malaga, ben benieuwd.
Dat was even mn dagelijkse dosis voetbal die er gewoon uit moet, of het nou in een vorm van kijken, praten of spelen is.

Verder denk ik aan zoveel, gisteravond the Social Network gezien, nu denk ik continu aan een plan om zeer veel succes te hebben via sociale media, wellicht is deze blog een begin?
Ben erg bekend met de sociale media, maar is er echt niet iets wat nog niemand gebruikt?
Hopelijk weet ik iets te verzinnen wat me flink wat geld op zal leveren.. En anders maar op de normale manier, HARD WERKEN ( zucht).

Nou ik ga nog een laatste nummer afspelen, Makio – Physical echt een aanrader trouwens, en daarna ga ik lekker dromenland in.
Fijne avond dames en heren.

Leave a Reply

