Mijn eerste Blog.

Vroeger had ik een dagboek, als klein jongetje raadde mijn moeder me aan om een boekje te gebruiken waarin ik mijn dagelijkse avonturen in kon noteren.
Dit zou mijn schrijfvaardigheid doen ontwikkelen en bovendien zou ik op die manier altijd veel lezen en in de toekomst een prachtig boekje hebben.

Onlangs heb ik dit boekje teruggevonden, ergens in een hoekje lag een grijs dik boekje, helemaal afgeraffeld en versleten maar alle prachtige tekst stond er nog in, mijn vreselijke handschrift dat nog steeds niet verbeterd is en die ik alleen kan ontcijferen, alles is nog hetzelfde.

Ik las over de mooie avontuurtjes die ik beleefde als ik met mijn moeder de stad inging.
Over de blijheid die ik had als ik met kerst of sinterklaas of mijn verjaardag mijn cadeautjes openmaakte en er onmiddelijk mee ging spelen.
Ik las over het verleden en hoe ik alles zag, eigenlijk bleek dat mijn visie niet veel veranderd is, enkel ben ik wel wat wijzer en verstandiger dan vroeger.

Mijn eerste blog zie ik dus eigenlijk als het begin van mijn nieuwe dagboek, enkel zal het hoogstwaarschijnlijk niet dagelijks zijn, dit wordt mijn manier om mijn nieuwe avontuurtjes te noteren en dan heb ik over enkele jaren weer nieuwe herinneringen.

Hopelijk zijn er mensen die er van kunnen en willen genieten en anders geniet ik er zelf uiteraard van.
Het is inmiddels 02:30 precies, mooie tijd om te gaan slapen aangezien morgen stage gewoon weer op mij wacht.

Fijne avond Dames en heren.

Leave a Reply

